Tijdens een strategiesessie gaan we aan de hand van het Brand Key-model proberen inzicht te krijgen in jouw bedrijf. We stellen hierbij vragen zoals: wie is de doelgroep, welke voordelen bied jij als bedrijf, en we schrijven een essentie. Dit vormen we tot een document, dat je intern met je team kunt delen om de kern van het bedrijf zichtbaar te houden.
Vervolgens gaan we verder met het vormen van de brandworld. Eerst bedenken wij aan de hand van de Brand Key een aantal pijlers die staan voor jouw bedrijf. Daarnaast maken wij moodboards waarin we de stijl van het merk definiëren, zoals fonts, kleuren en de branding experience.
De laatste stap van de branding is de visual identity. In deze fase gaan wij echt creëren: alles wat in de eerdere sessies is besproken, wordt nu visueel gemaakt. Het is tijd om de volledige stijl van jouw bedrijf vast te leggen, in de vorm van een logo, kleuren en mock-ups.
Bij Vamoz krijg je persoonlijke aandacht en echte samenwerking. We luisteren, denken mee en werken nauw met je samen om jouw doelen te bereiken.
Vamoz biedt alles wat je nodig hebt, van branding tot technische ontwikkeling. Jouw project van begin tot eind, met één betrouwbare partner
Wij denken mee en zetten extra stappen voor jouw succes op de lange termijn. Vamoz zorgt ervoor dat jouw bedrijf voorop blijft lopen in een veranderende markt.